Ionela Laura Zane

Hey hey ,

Ionela aici

 

Deci nu-mi vine sa cred ca deja ne cunoastem de atata timp, e moment de sărbătorit !

 

De aceea vin cu o discuție importantă către tine, pentru că cercetarea mea despre extensiile de par este mult mai ampla decat mini CURSUL pe care tu l-ai parcurs .

Nu iți scriu doar așa de dragul de a scrie ci sa ridic o problemă , o problema care am observat-o la hairstylistii pe parcursul acestui curs . Hairstylistii nu au suficientă încredere în ei cand vine vorba de extensii de par, le e frica ca extensiile vor strica parul clienților lor, ca vor avea reclamații cu privire la calitatea părului, ca întreținerea o sa dureze extraordinar de mult sau ca nu vor încasa suficient incat sa merite efortul .

Te rog sa nu gandesti așa !!

În primul rand, increderea-n tine este primordială … tot ceea ce iese din manutele tale va ieși de cel puțin 10 ori mai bine dacă o faci cu încredere, clienta ta dacă va simți încrederea, siguranța ta, si va fi de 10 ori mai multumita la final !!

Crede-ma ATITUDINEA este 90% din meseria asta, dacă tu emani încredere/siguranța/ plăcere pe toata perioada sesiuni de extindere a părului clienta ta se va ridica de pe scaun cu un zambet pana la urechii .

Din punctul meu de vedere …

Oameni vor uita mereu ce le-ai spus, dar nu vor uita niciodată cum i-ai facut sa se simta!!! NOTEAZA-TI ASTA și vinde-ti serviciile impartasind EXPERIENTA  nu doar un serviciu de infrumusetare !

Din toate cursurile și cercetările la care am participat, am extras un lucru esențial .. OAMENI CUMPARA EMOTIONAL, bani sunt doar pe locul 2 !

Dacă ai reușit să-ți faci clienta sa se simta frumoasa și apreciata , ai castigat-o !

Bun , acum sa îți spun despre miturile cum ca EXTENSIILE vor strica parul.

 

Da-mi voie sa “ calc “ în picioare acest mit care a făcut profesioniști sa spuna NU acestui segment atat de profitabil și frumos !!

 

Deci eu am cliente ce le pun extensii de par de peste 3-4 ani … și nu au rămas fără par, nu au goluri prin cap … nu au parul incalcit la montaj, nu se smulge nici o extensie și nu a făcut nimeni reclamație până acum !

 

Dar și de ce ??

 

1.Pentru că respectă întotdeauna pași de montare pentru fiecare metoda în parte (știm foarte bine ca sunt fiecare metodă are “stilul” ei de montaj )

 

  1. Nu pun extensii dacă consider ca firul de par nu rezista .
  1. Nu depășesc lungimea extensiilor dacă consider ca parul este prea slab pt. sustinerea greutatii (cliente sunt destule care vor cât mai lung  și/sau cat mai mult,dar nu pt. toate e indicat )
  1. Niciodată nu cumpar par pentru clientele mele din surse nesigure.

5.CONSULTATIA cu clienta este importantă așa ca nu vorbesc prin mesaje sau la telefon, consultatia o fac doar face 2 face pentru a vedea parul si a înțelege cât mai bine nevoile ei și totodată sa pot da sfaturile necesare.

 

Acest punct este unul esențial, sa nu sari peste consultatia face 2 face !

 

  1. Niciodată nu sar peste pregatirea pregatirea ( sunt mulți care fac asta)

ESTE ESENȚIAL SPALAREA PARULUI ÎNAINTE DE MONTAJ , cu un sampon degresant și fără a pune balsam , decât foarte puțin pe varfuri . Chiar dacă clienta spune că abia l-a spalat , mai spalam odată .. așa e procedura .

 

  1. Pe parcursul sesiuni de montaj , INSIST pe îngrijirea de acasă ! Ba chiar am pregatit  cate o lista cu “after care “ pe care le-o inmanez la plecare .
  1. Insist pe a veni la un spălat/aranjat macar odata la 2 saptamani ,dar pt. că știu ca nu toata lumea vrea sa aiba și acest extra cost, le oferă o reducere de 20%  pt. doua spalari pe luna .

Am creat și abonamente de 3+1 GRATIS în caz de vrea sa vina saptamanal .

 

Sunt de părere ca un client care a cheltuit o suma mare de bani în salonul meu, merită o reducere ca și bonus … ATENȚIE, cand oferi astfel de reduceri clientei tale, spune-i asa : “ Draga mea, da-mi voie sa-ti ofer cadou o programare pentru spalat /sau  o reducere de 20% pt. doua spalari “

 

Ea nu trebuie să simtă nici o clipa, ca îi dai aceasta reducere pt. ca o consideri incapabilă să aibă grija de par sau ca vrei tu sa vezi cum sunt extensiile după ce le poarta .

 

  1. Ofer SIGURANȚĂ  ! A doua zi după programare, îi dau mesaj sa o întreb cum a dormit cu extensiile in cap, sa verific dacă este totul ok .

Dacă nu știai, anumite tipuri de extensie sunt dureroase in primele zile sau cel puțin incomode, de aceea ii arat clientei ca IMI PASA  .

 

  1. NU-mi fac treaba și după uit de ea …niciodată !

Dacă urmezi acești pași, nu vei da greș niciodată cu extensiile de par, o clienta multumita inseamna minim 3 cliente venite prin recomandare .

 

Sa nu mai vorbim despre faptul ca o purtătoare de extensii, are mereu grija de parul ei, are nevoie de vopsit regulat și de spălat/aranjat și nu se sfiește să cheltuie bani pentru ea .

 

Practic asta cred ca-ti doresti și tu ca și mine, cliente regulate și fidele care de ce sa nu recunoastem … o astfel de clienta este un venit sigur la final de luna, nu-i așa?

 

Gandeste-te ca ai minim 3 cliente de acest fel pe luna ..

Vine lunar  sau periodic (depinde de culoare/tehnica ) la vopsit,  își pune extensii sau le întreține odata la 4-12 saptamani (depinde de metoda aleasă ) și vine saptamanal pentru spalat …

 

Este ca și cum ai avea minim 4 programari asigurate de la o singura clienta pe luna, x 3 cliente .. insemana 12 programari SIGURE lunar doar de la 3 cliente, in afară de celelalte programari ..

 

Vezi unde e beneficiul in asta?

 

Te provoc sa-mi scrii care consideri tu ca sunt beneficiile acestui serviciu !?

 

Acum ca ai înțeles oarecum ca miturile sunt doar mituri si daca urmezi pasi corecti nu ai cum sa dai gres, îmi propun sa dezbat in urmatorul articol un subiect sensibil ..și anume ÎNTREȚINEREA EXTENSIILOR !

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.